Slotweekend 20 en 21 april

17 april 2024

De tweede seizoenshelft is inmiddels in volle gang. Om dit mooie seizoen gezamenlijk te vieren, zal Wittenhorst een slotweekend organiseren op zaterdag 20 en zondag 21 april. Wat eerder dan andere jaren. Dus echt afsluiten is het nog niet, maar vier samen onder het genot van een hapje en drankje jullie seizoen met jouw team én aanhang.

De activiteitencommissie jeugd heeft voor de jongste jeugdteams na de wedstrijd (ook de uitspelende teams bij terugkomst op het sportpark) een hapje en drankje. Daarnaast is er een springkussen waar de jeugd zich naar hartenlust op kan uitleven. Ook voor de middagteams is er na afloop een gratis schaal met lekkers beschikbaar na de wedstrijd, zodat de competitie op een gezellige manier afgesloten kan worden. O23-1 en JO19-1 spelen ook thuis om 15:00. JO19-1 is op zoek naar het kampioenschap! We hopen op een grote opkomst.

Ook alle seniorenteams hebben na hun laatste competitiewedstrijd op zondag de mogelijkheid om gebruik te maken van een BBQ, gezellig de finale van de KNVB beker (18:00) kijken op het scherm en Wittenhorst 1 speelt thuis om 12:00 tegen Juliana'31. Daarnaast spelen Wittenhorst 2 en 7 om 09:30 en Wittenhorst 3, 5 en 10 om 12:00. Er kan genoten geworden van een gezellige muzikale omlijsting door DJ Michel van Bergen!

Wij hopen dat alle teams meedoen en hiermee hun seizoen op een gezellige manier afsluiten. Wij hopen jullie allemaal in groten getale te mogen verwachten op het slotweekend van 2024 op zaterdag 20 en zondag 21 april op Sportpark Ter Horst!