Taakie: Waar ligt jouw talent voor onze club?

Wittenhorst werkt sinds het seizoen 2023-2024 met Taakie, een tool waarmee matches kunnen worden gemaakt op het gebied van taken én personen binnen Wittenhorst. Danny van den Berghe, bestuurslid Vrijwilligerszaken vertelt er het volgende over: "Als we het op het gebied van vrijwilligers tegen uitdagingen aanlopen, kunnen we met Taakie heel handig 'scouten' wie er voor welke taak geschikt zou kunnen zijn. De app maakt automatisch matches, waardoor personen worden benaderd voor bepaalde (incidentele) vrijwilligerszaken. Buiten het feit dat er vaak binnen het eigen netwerk wordt gezocht naar een geschikte persoon voor een bepaalde vrijwilligersfunctie, is Taakie een ideale aanvulling."

Iedereen die een steentje bij wil dragen binnen Wittenhorst, kan Taakie invullen. Dat doe je door deze vragenlijst in te vullen. Hoe meer leden, ouders en vrijwilligers de vragenlijst invullen, hoe gemakkelijker en sneller er een match kan worden gemaakt. Twijfels of geen twijfels? Gewoon even invullen!

Heb je vragen over Taakie, vrijwilliger worden of zaken waarvan je denkt dat ze hiermee te maken hebben? Neem gerust contact op met vrijwilligers@rksv-wittenhorst.nl.

slide-3-1-taakie-wittenhorst.jpg