Teamindelingen seizoen 2024-2025

27 maart 2024

Komende periode zullen wij weer aan de slag gaan met de teamindelingen voor de gehele jeugdafdeling voor het seizoen 2024-2025. Alle jeugdspelers en -speelsters (JO7 t/m JO19) hebben als het goed is hier inmiddels een e-mail over ontvangen via Sportlink (doorgaanformulier).

Wij willen iedereen vragen om middels het formulier uiterlijk 8 april a.s. aan te geven of je doorgaat of stopt komend seizoen.Ook wijzigingen van contactgegevens kunnen middels dit formulier worden doorgegeven en of je een vrijwilligersfunctie wilt invullen komend seizoen. Mocht je de mail niet ontvangen hebben, meld je dan even bij jeroenhesen@rksv-wittenhorst.nl. Kijk eerst ook even goed in je spambox (afzender Sportlink)!

Na ontvangst en verwerking van de ontvangen formulieren zullen wij in de week van 15 april met het huidige jeugdkader een eerste (start)overleg houden. De betreffende kaderleden per afdeling krijgen hiervoor een uitnodiging. Na dit startoverleg zullen de teamindelingen verder worden uitgewerkt. De planning is om in de week van 13 mei de concept-teamindelingen en in de week van 27 mei de definitieve teamindelingen met het jeugdkader te bespreken. We streven ernaar om in de eerste week van juni dan de definitieve teamindelingen aan alle jeugdspelers en -speelsters bekend te maken.

OPROEP

Voor alle jeugdteams zijn wij ook voor komend seizoen weer dringend op zoek naar trainers, assistent-trainers, grensrechters en leiders. Bij deze een oproep aan iedereen die op wat voor manier dan ook wil helpen bij een team dit aan te geven op het doorgaanformulier of dit door te geven via jeroenhesen@rksv-wittenhorst.nl. We zouden graag alle teams bij bekendmaking voorzien  van voldoende begeleiding.

Daarnaast zijn wij ook nog op zoek naar aanvulling van de afdeling Organisatorische Zaken (m.n. coördinatoren), kijk hiervoor ook bij de vacatures op de site of neem contact op met Jeroen Hesen via jeroenhesen@rksv-wittenhorst.nl.