Voorbeschouwing GOES - Wittenhorst 1

10 april 2024

Alle goede voorbereidingen ten spijt gaf Wittenhorst in de belangrijke thuiswedstrijd tegen Orion niet thuis. Deze afwachtende houding zorgde ervoor dat er met 3-1 werd verloren. Snelheid bij de tegenstander was bovendien een sterk wapen.

Met deze domper moeten we zaterdag a.s. tegen de onbetwiste koploper GOES (Gezamenlijk Opwaarts Eendrachtig Sterk) de degens gaan kruisen. Natuurlijk zal men denken dat dit een “appeltje-eitje” zal worden. Juist dan kan er mogelijk een huzarenstuk behaald gaan worden. Onze spelers beseffen ongetwijfeld dat deze wedstrijd anders aangepakt moet worden en met een collectieve inzet kan er al veel winst geboekt gaan worden. Mannen veel succes!

De spelersbus vertrekt zaterdag om 09.45 uur bij Graaf ter Horst. Om 14.30 uur gaat er afgetrapt worden.

Het Sportpark van GOES is gelegen aan Het Schenge, Geldeloozepad 1f, Goes.