Bestuur Wittenhorst wisselt door deel 3

30 mei 2022

In eerdere berichtgevingen is aangekondigd dat tijdens de ledenvergadering in het najaar van 2022 een aantal nieuwe kandidaat bestuursleden worden voorgelegd aan de leden om tot het bestuur van RKsv Wittenhorst toe te treden.

Naast de rol van voorzitter, penningmeester en voetbaltechnische zaken is het bestuur druk bezig met de opvolging van de bestuurslid facilitaire zaken en commerciële zaken. Deze worden momenteel ingevuld door respectievelijk Natascha Smits en John van Helden. Beide bestuursleden hebben kenbaar gemaakt plaats te gaan maken voor nieuwe aanwas.

Ook voor deze rollen is inmiddels het gesprek aangegaan met een aantal potentiële kandidaten en ook hiervoor geldt dat het aandragen van meer potentiële kandidaten op prijs wordt gesteld. Binnenkort zullen we uitgebreider stilstaan bij de vertrekkende en kandidaat bestuursleden.