Erevrijwilliger 2015: Chris Winkelmolen

4 januari 2015

Traditiegetrouw wordt tijdens de Nieuwjaarsreceptie van RKsv Wittenhorst de Erevrijwilliger uitgeroepen.

Dit jaar werd Chris Winkelmolen benoemd tot Erevrijwilliger, Chris wordt getypeerd als “Een man een man, een woord een woord”, die nooit opgeeft en bikkelhard kan zijn. Als voetballer was hij meedogenloos en was zowel in het veld als in de zaal actief. De grote liefde voor Wittenhorst en de inzet als vrijwilliger heeft hij ook overgedragen aan zijn zoon Matti. Naast Wittenhorst is Chris ook fanatiek supporter van PSV en vormt hij met Huub Cox een fenomenaal zangduo.

De keuze is dit jaar op Chris gevallen omdat hij altijd klaar staat voor andere en niets te veel is. Hij is een echte cultuurdrager en verbinder van Wittenhorst. Naast zijn bijzonder mooie persoonlijkheid is Chris al bijna tien jaar onafgebroken leider van de A2, waarvan een groot deel met Leo Cox. Met het uitroepen van Chris Winkelmolen als Erevrijwilliger eert en herdenkt Wittenhorst ook Leo Cox.

Kortom, uitgeroepen tot Erevrijwilliger 2015, daarmee opgenomen in de Walk of Fame, van harte proficiat:     Chris Winkelmolen

10863764_1396631230635771_4766559034456768836_o.jpg

Op bovenstaande foto zit Chris linksonder als keeper (!). De foto uit 1983 is gemaakt voor een wedstrijd ter gelegenheid van de opening van De Berkel. Tot zijn teamgenoten behoren onder meer Willy van der Kuijlen en … Guus Hiddink!