Voorbeschouwing Wittenhorst - Wilhelmina '08

26 september 2019

Het Weertse Wilhelmina'08 komt zondag naar sportpark Ter Horst. Deze ploeg kon in de openingswedstrijd meteen 3 punten bijschrijven middels de kleinst mogelijke zege op Veritas. Wittenhorst moest daarentegen toezien dat in de slotfase na een ongelukkig moment kampioenskandidaat Chevremont alsnog de volle winst pakte.

De wilskracht van de Horstenaren werd helaas niet beloond. Een 3-0 achterstand omzetten in 3-3 geeft de ploeg toch vertrouwen.

Dit zal tegen de Weertenaren zeker een must zijn om de wedstrijd voortvarend aan te pakken. Het vertoonde spel over het algemeen van zondag jl. zal zeker mogelijkheden bieden.

Supporters, op naar sportpark Ter Horst. Onze spelers zullen dit hopelijk waarderen met een goed resultaat.