Wittenhorst haalt uit na ongewone wedstrijd

31 januari 2016

De belangrijke wedstrijd voor beide teams is voor de thuisclub geƫindigd in een ongewone uitslag Na ook al een ongewone wedstrijd. Mede bepalend was snel in de wedstrijd de veldverwijzing van doelman Thomas Klakow van Heidebloem. Hij toucheerde aanvaller Rob Zanders die onderweg was om de score te openen. Na een kort onderhoud kon de wedstrijd een vervolg krijgen. Speler Bas Koolen nam de plaats onder de lat in.

Het was toen al duidelijk nadat Bram Rubie de penalty verzilverde dat Heidebloem een moeilijke wedstrijd tegemoet ging. Zeker toen Bart Spreeuwenberg de voorsprong verdubbelde. De ruststand werd bepaald op 3-0, wederom door een benutte strafschop door Bram Rubie.

Na de pauze was het nog meer eenrichtingsverkeer. Het werd tenslotte een hoge 9-0 overwinning. Wittenhorst won op een ongewone manier, maar de punten zijn binnen.