13 juli: Wittenhorst – VVV Venlo

30 juni 2024

Op zaterdag 13 juli staat er een mooie wedstrijd op het programma op ons sportpark. Om 18.00 uur wordt er afgetrapt bij de wedstrijd tussen ons eerste elftal en de profclub uit Venlo.

Voorbereiding op nieuwe seizoen

Voor Wittenhorst is het de eerste wedstrijd onder leiding van onze nieuwe trainer Harrie Gommans. Wittenhorst werkt de komende tijd toe naar de start van de competitie op zondag 25 augustus. In de voorbereiding wordt er ook nog gespeeld tegen onder andere VV Gemert en OJC Rosmalen.

Ook VVV-Venlo heeft een nieuwe trainer. John Lammers staat inmiddels voor de groep in Venlo. Op 13 juli is VVV-Venlo al wat verder in de voorbereiding dan Wittenhorst. De wedstrijd in Horst is hun derde wedstrijd. Ze zullen ongetwijfeld goed voor de dag willen komen in hun eigen regio.

Kaartverkoop

VVV-Venlo zorgt voor de kaartverkoop van deze wedstrijd. Voor de wedstrijd kun je aan de poort van ons sportpark een kaartje kopen. De prijzen zijn als volgt:

• Tot en met 18 jaar: €2,50,-
  • Volwassenen: €7,50,-
  • 65+: €5,00,-
  • Seizoenkaarthouders van VVV-Venlo: €5,-

Hopelijk zien we je op 13 juli. Het belooft een mooi voetbalfeest te worden. Tot dan!