A1 en B1 strijden in de bekercompetitie

12 december 2013

A.s. zaterdag staan er voor de A1 en B1 2 belangrijke bekerwedstrijden op het programma.

De A1 speelt om 15.00 uur in en tegen Venray A1, dat net als de A1 van RKsv Wittenhorst uitkomt in de 4e divisie. Venray staat op de 6e plaats, Wittenhorst op de 11e.

Joop Theunissen, trainer van de A1 kent de tegenstander natuurlijk uit de competitie:

“Bekerwedstrijden staan op zichzelf en wedstrijden tegen buur en rivaal SV Venray al helemaal! In de competitie loopt het momenteel nog niet helemaal naar wens maar hopelijk kunnen we met een goede prestatie tegen Venray het tij gaan keren en met een goed gevoel de winterstop ingaan. De competitiewedstrijd heeft aangetoond dat er met de juiste instelling en een goede organisatie zeker een goed resultaat tegen Venray valt te behalen.”

De B1 speelt om 15.15 uur op SportparkTer Horst tegen Venlosche Boys B1. De boys komen uit in de 3e divisie en bezetten momenteel de 10e plaats in deze competitie.

Wat verwacht Davy Beerens, trainer van de B1, van deze wedstrijd?

“Venlosche Boys is natuurlijk een lastige tegenstander, maar niets is onmogelijk. Als de organisatie goed staat zijn we in staat om tegen elke tegenstander een aantal kansen te creeren. Belangrijk wordt hoe we met deze kansen omgaan!"

Kortom, twee aansprekende tegenstanders en daarmee 2 bekerkrakers van de 1e orde. Beide teams hopen uiteraard op veel supporters!

Wij wensen beide teams veel succes.