B3 pakt kampioenschap

12 december 2013

In een bijzonder spannende wedstrijd tegen Venlosche Boys B3 speelde RKsv Wittenhorst B3 met 0-0 gelijk en pakte daarmee het kampioenschap.

1_minuut_stilte.jpg

Voorafgaand aan de wedstrijd werd met veel respect een minuut stilte in acht genomen voor Bram Heumassej, de oudste vrijwilliger van Venlosche Boys,  die afgelopen week op 80 jarige leeftijd is overleden en, zo lezen wij op de site van de Boys, een unieke persoonlijkheid was. Een ambitieuze scheidsrechter is niet meer! Namens RKsv Wittenhorst wensen wij de familie en de vereniging sterkte met het dragen van dit grote verlies.

goede_redding.jpg

Het was bepaald geen makkelijke wedstrijd voor de mannen uit Horst. Er was een enkele kans voor de B3 in de eerste helft.  Een prachtige vrije trap ging rakelings langs en had meer verdiend. In de tweede helft was Venlosche Boys de bovenliggende partij en kwam het aan op wilskracht van het gehele team. Twee kansen van de Boys spatten uiteen tegen de lat, de keeper hield met prima reddingen het Wittenhorst doel schoon en bewees zijn team daarmee een belangrijke dienst.  Uiteindelijk kwam er het zo gewenste gelijkspel, met de spanning van deze wedstrijd zat er ook niet meer in, en kon hiermee uiteindelijk het terechte kampioenschap gevierd worden.

feestje.jpg

De eindstand in de 3e klasse:

1

4

Sv Oostrum B2G

0

Namens RKsv Wittenhorst wensen we de teamleiding, Lesley Baltussen, Roel Thielen en Ger van Rens en natuurlijk de spelers van harte proficiat met dit mooi resultaat.