Eerste competitiezege voor Wittenhorst JO13-1

6 februari 2022

Wittenhorst JO19-1 heeft op bezoek bij SJO HSC - Buurse JO19-1 met 2-2 gelijkgespeeld. De ploeg van gelegenheidshoofdtrainer Niels van de Hee behoudt door dit gelijkspel de derde plaats in Divisie 3. De komende twee wedstrijden worden doorslaggevend: met uitwedstrijden tegen Orion (1e) en Sparta Nijkerk (2e) kan het vlaggenschip van de jeugdopleiding de eerste seizoenshelft nog mooier afsluiten.

Wittenhorst JO15-1 speelde op eigen veld een spectaculaire pot tegen Roosendaal, nummer drie uit de competitie: 4-4. De ploeg van trainer Stan Theeuwen kwam tot twee keer toe op voorsprong (2-0 en 4-2), maar mocht uiteindelijk trots zijn met het behaalde punt tegen deze goede tegenstander. In de laatste wedstrijd van deze competitie, op bezoek bij hekkensluiter Nuenen, kan handhaving in Divisie 5 worden bewerkstelligd.

Wittenhorst JO13-1 heeft op eigen veld de eerste competitiezege van dit seizoen geboekt door op eigen veld met 4-3 te winnen van Deurne. Met goed voetbal werd de opgaande lijn van de laatste periode doorgezet en de eerste driepunter in de wacht gesleept. Met nog één duel de rol (op bezoek bij UDI'19/CSU JO13-2), kan de rode lantaarn evt. nog worden overgedragen aan Berghem Sport.

Wat verder opviel:

• Wittenhorst JO17-2 boekte een mooie 2-3 overwinning op bezoek bij V.V. Achates JO17-1JM.
  • Een mooie 6-0 overwinning voor Wittenhorst JO15-3 in de derby tegen ST Sparta'18/Kronenberg JO15-3.
  • Eveneens een derbyzege voor Wittenhorst JO13-2 op eigen veld tegen SV Venray JO13-3JM: 4-3.
  • Een spectaculair gelijkspel voor Wittenhorst JO11-1 op eigen veld tegen De Braak: 3-3.