Eerste helft nekt Wittenhorst

24 januari 2016

Na afloop kan Wittenhorst terecht de schuld bij hun zelf zoeken. Ondanks het veldoverwicht gaven ze achterin de tegenpartij met enkele steekballen de volle vrijheid en dit was kaasje. Onnodig kwam SSS'18 hierdoor op voorsprong en het werd zelfs 2-0. Het had nog erger kunnen uitpakken wanneer een dot van een kans niet werd verzilverd. Nadat de thuisploeg na een domme overtreding een speler zag verdwijnen kreeg Wittenhorst meer ruimte. Het bleef echter bij deze stand.

Na de pauze een feller Wittenhorst, maar het moest toch toezien dat via een daverend schot de stand voor SSS'18 op 3-0 werd gebracht. De wedstrijd leek gespeeld. Echter met veel meer inzet kwam Wittenhorst terug. Eerst kon Bart Zanders de eretreffer laten aantekenen. Wittenhorst ging door. Via een mooie kopbal van Willem Heijnen werd de aansluitingstreffer gescoord. De thuisclub kon slechts met hangen en wurgen een volgende treffer voorkomen. Toen Willem Heijnen met een schitterende kopbal de 3-3 op het scorebord bracht, was de grensrechter van de thuisclub die hier een stokje voor stak, de scheidsrechter keurde op advies de treffer af wegens buitenspel (?). In het laatste kwartier deed Wittenhorst er alles aan om de verdiende 3-3 te maken.