Gezellige Kaderavond ter afsluiting seizoen

29 juni 2014

Op vrijdag 27 juni vond de jaarlijkse kaderavond plaats in de Wittenhorstzaal van Hoofdsponsor  Parkhotel Horst.

Voorzitter Ton Hagens bedankte alle vrijwilligers voor hun inzet voor de vereniging tijdens het afgelopen seizoen.

20140627_Kaderavond-3.JPG

Speciale aandacht was er voor de spelers die Wittenhorst verlaten of stoppen. Spelers die 1 jaar voor Wittenhorst hebben gevoetbald, maar ook spelers die de gehele jeugdopleiding hebben doorlopen en de recente succesvolle jaren hebben meegemaakt. Zij stonden mede aan de basis voor de gang van de 3e klasse naar de 1e klasse.

20140627_Kaderavond-4.JPG

Vervolgens werd ook verzorger Greelt Sippens toegesproken door Ton Hagens en Ger Geurts, Greelt  werd bedankt voor zijn 4 jaar intensieve verzorging van de selectie.

20140627_Kaderavond-9.JPG

Ook was er aandacht voor nieuwe Business Partner CRA Vastgoed/Smeets Bouw, die als sponsor de nieuwe coachjassen heeft verzorgd. Trots werd de jas getoond, een welkome aanvulling in de uniforme uitrusting van de teamstaf.

20140627_Kaderavond-7.JPG

Na het officiële gedeelte werd het buffet geopend en volgde een avond die door velen als bijzonder gezellig werd beoordeeld.

20140627_Kaderavond-10.JPG

Mede dankzij de gastvrijheid van Parkhotel Horst een prima gelegenheid om alle vrijwilligers van RKsv Wittenhorst te bedanken voor hun inzet. We wensen iedereen een fijne vakantieperiode.