In memoriam: Nick Aben

12 juni 2023

Afgelopen zondag bereikte ons het droevige bericht dat ons spelend lid Nick Aben op 37-jarige leeftijd is overleden.

Nick speelde de afgelopen jaren in de afdeling zaalvoetbal, waar hij afgelopen seizoen voor het tweede elftal uitkwam. Nick was binnen het zaalvoetbal zowel binnen als buiten de lijnen een dragende kracht. Hij was altijd aanwezig en moest er iets georganiseerd worden, dan pakte Nick dat direct op. Daarnaast mocht hij ook graag uithelpen bij het 35+ voetbal op de momenten dat er spelers tekort waren. Nick had aangegeven definitief aan te willen sluiten bij het 35+ voetbal vanaf komend seizoen.

In het verleden kwam Nick ook nog kortstondig uit voor de selectie van Wittenhorst.

Wij wensen familie Aben, verdere familie, vrienden en bekenden van Nick enorm veel sterkte toe om dit verlies te dragen.

Bestuur en leden RKsv Wittenhorst

Nick Aben.jpg