Indeling scheidsrechters voorjaarsseizoen

19 februari 2014

De scheidsrechtercommissie heeft ook dit keer weer veel aandacht besteed aan de indeling voor het voorjaarsseizoen. In de bijlage tref je de indeling. Wij verzoeken alle betrokkenen, met name natuurlijk ook de nieuwe scheidsrechters uit de C categorie, om de planning goed te noteren in de  agenda en een half uur voor aanvang van de wedstrijd aanwezig te zijnWe verzoeken de leiders van de C teams de planning mee te nemen in de teambesprekingen, zodat de scheidsrechtercommissie niet voor verrassingen komt te staan en er tijdig kan worden ingespeeld op vervanging.

In de teamindeling staat regelmatig de aanduiding van een C team in plaats van de naam van een speler/speelster. In dat geval is het aan de leider van dit C team om met de spelers af stemmen wie wanneer een wedstrijd zal fluiten. Wij verzoeken de leiders deze planning zo snel mogelijk door te geven aan Riny van pol, zie onderstaand mailadres.

Het kan natuurlijk altijd een keer voorkomen dat je, om wat voor reden dan ook,  niet kunt. In dat geval gelden de volgende afspraken:

-  De C spelers/speelsters nemen tijdig contact met de teamleider van het C Team, die betrokken is bij de indeling van de spelers en speelsters . Er kan dan tijdig door hem of haar voor vervanging worden gezorgd. In geval van wijzigingen is het belangrijk dat deze zo snel mogelijk worden doorgegeven aan Riny van Pol, scheidsrechterzakenjeugd@rksv-wittenhorst.nl

-  Ook de overige scheidsrechters worden verzocht hieromtrent nauwgezet contact te houden met Riny van Pol, ook via scheidsrechterzakenjeugd@rksv-wittenhorst.nl

RKsv Wittenhorst hecht er, als gastvereniging voor de bezoekende teams, veel waarde aan om de organisatie rond de wedstrijden  vlekkeloos te laten verlopen. Er is niets zo vervelend als blijkt dat twee teams klaar staan voor de wedstrijd en er geen scheidsrechter is. Bovendien heeft onze vereniging, als gevolg van het in 2012 ontvangen KNVB/ARAG Fairplay Certificaat op dit gebied een regionale voorbeeldfunctie, die we graag zo goed mogelijk willen invullen.