Indrukwekkend eerbetoon aan Guus Janssen

13 maart 2022

Op indrukwekkende wijze hebben honderden toeschouwers zondagmiddag 13 maart Guus Janssen een laatste eer bewezen. Om 14.30 uur trapten zijn kameraden af tegen VCH; een wedstrijd die onder prachtige weersomstandigheden op het hoofdveld werd gespeeld. Familie, vrienden, kennissen, collega's, Wittenhorst-kameraden en supporters waren in groten getale aanwezig om op een memorabele manier Guus te herdenken. Voorafgaand aan de wedstrijd werd zijn ingelijste shirt met nummer 11 op de middenstip gelegd en gaven de bezoekers een mooie bos rozen aan ons elfde team.

Voorafgaand aan de wedstrijd werd er een indrukwekkende minuut stilte gehouden. Onder het genot van een prachtige zon zagen de toeschouwers Wittenhorst 11 al snel uitlopen op de bezoekers, daar binnen twintig minuten 2-0 op het scorebord stond. In de 21e minuut klonk er een luid applaus voor Guus, waarna zijn kameraden hem eerden door de ruststand op 4-0 te brengen. Uiteindelijk liep ons elfde team uit naar een eclatante 8-0 overwinning. Een mooier eerbetoon hadden de vele toeschouwers niet kunnen wensen. Guus, we zullen je nooit vergeten!