Inname teamkleding, materialen en sleutels
18 mei 2020
Helaas is het seizoen door Corona vervroegd beëindigd.
Dat betekent voor de afdeling facilitaire zaken dat de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen kan gaan beginnen. Voor alle jeugd teams betekent dit, dat de teamtassen incl. alle materialen (zoals rugzak, pionnen, hesjes, bidons etc.) ingeleverd dienen te worden, zodat we alles kunnen controleren en waar nodig aan kunnen vullen voor aankomend seizoen.
Tevens dient op één van de onderstaande data ook de sleutels ingeleverd te worden, welke de trainers/leiders in hun bezit hebben.
Daarbij de vraag om alle ballen terug in de ballenkarren te leggen en de wedstrijd ballen in te leveren tijdens de tassen inname. Zo krijgen we een goed beeld wat we volgend seizoen weer moeten aanvullen of bestellen.
Het inleveren dient te gebeuren door een leider of trainer en alles dient compleet te zijn!
- Maandag 6 juli tussen 19.00 uur en 21.00 uur
- Zaterdag 11 juli tussen 10.00 uur en 12.00 uur
Mocht beide data niet lukken, neem dan contact op met Riny van Pol voor een andere datum: rinyvanpol@gmail.com.
Voor trainers/leiders die besluiten te stoppen als kaderlid, geldt dat de coach jas ook ingeleverd dient te worden. Dit kan ook op bovenstaande data en tijdstippen.
Als laatste willen we aangeven, dat wij zorgen voor gepaste maatregelen tijdens de inname van de kleding en materialen ivm Corona!!
© RKsv Wittenhorst 2024 Website door Forwart sitemap privacy policy