Jeugdkader opgelet: zaterdag 27 januari demonstratietraining keepers

24 januari 2018

Beste kaderleden van jeugdafdeling Wittenhorst,

In samenwerking met Maurice Bouten (technisch coördinator keepers) wordt er op zaterdag 27 januari een demonstratietraining verzorgd.

Vanuit het jeugdkader is al vaker de vraag gesteld: “hoe kunnen wij onze doelman op de juiste manier voorbereiden op de wedstrijd?” Een rondje langs de velden op zaterdag leert ons dat de keepers tijdens de warming-up vaak aan hun “lot” worden overgelaten en met alle goede bedoelingen door de reservespelers worden ingetrapt.

Een gepassioneerde  Maurice zal jullie in een tijdsbestek van ca. 30 minuten laten zien hoe je op een éénvoudige wijze een goede basis legt om je doelman goed voorbereid aan de wedstrijd te laten beginnen. Wij hopen jullie met deze demonstratie de juiste hulp en tips aan te bieden die zorgen voor een prima voorbereiding voor de wedstrijd waar de keeper zeker niet vergeten mag worden.

Voor een juiste voorbereiding voor deze demonstratietraining graag even een reactie via jullie coördinator of je wel/niet aanwezig bent op 27 januari a.s.

Wij zouden het natuurlijk fantastisch vinden als je samen komt met de doelman van je team (deze kan je op eigen initiatief uitnodigen).

We hopen op een grote opkomst!

• Instructietrainer:  Maurice Bouten
  • Voor wie:             alle kaderleden jeugdafdeling Wittenhorst