"Jo Janssen prijs" voor De Lange

26 september 2013

Eric Janssen, voor velen natuurlijk bekend als “De Lange”,  Business Partner van RKsv Wittenhorst en op meerdere gebieden actief voor onze vereniging, zal dit jaar de ‘Jo Janssen’-prijs ontvangen.  Dat heeft de werkgroep van de Stichting Ondernemersprijs Horst aan de Maas donderdag samen met een vertegenwoordiger van het bestuur bekend gemaakt. Janssen zal de prijs op 21 november tijdens de uitreiking van de Ondernemersprijs Horst aan de Maas in ontvangst mogen nemen.

De ‘Jo Janssen’-prijs wordt uitgereikt aan ondernemers die op een of andere wijze in het oog springen of onderscheidend zijn. Volgens de commissie die Janssen heeft uitgekozen, bedenkt hij continue nieuwe activiteiten en weet deze ook tot een succes te maken. Hij doet dit niet alleen, maar probeert daarbij samen te werken en te verbinden. Hij weet hoe hij zijn publiek moet bereiken door de inzet van Social Media. Mede door zijn inspanningen bruist het Wilhelminaplein in Horst weer van de activiteiten. Janssen toont hiermee volgens de commissie zeer veel lef en is een inspiratiebron voor andere ondernemers.