JO17-1 wint van Zwaluw VFC

17 april 2024

De oranjehemden van JO17-1 zijn inmiddels medekoploper in de 7e divisie. Met nog 3 wedstrijden te gaan, waarvan de eerste tegen mede koploper Best, belooft een ware apotheose in de strijd om het kampioenschap in deze sterke competitie. Naast Wittenhorst en Best, die beiden een gelijk aantal punten hebben, zijn er nog twee teams die meedoen in de strijd om de titel. Beide teams hebben één punt minder dan de twee koplopers.

Afgelopen zaterdag waren de talenten van de JO17-1 vlijmscherp  in de uitwedstrijd tegen  Vught tegen Zwaluw VFC . Na een 0-2 voorsprong, werd het 1-2 om bij het einde van de reguliere speeltijd weer een 1-3 voorsprong te hebben. In de vierde minuut van de blessuretijd maakte de tegenstander uit Vught de 2-3. Dat de scheidsrechter vervolgens nog ruim vijf minuten door liet spelen, deed de hartslag en bloeddruk behoorlijk oplopen. Zowel op als langs het veld. De mannen hielden het hoofd koel en brachten daarmee volledig terecht de drie punten mee naar Horst.