JO9-Blauw eerste op Paastoernooi in Asten

11 april 2023

Op het PeelPartners Paastoernooi afgelopen weekend is een van onze JO9-teams eerste geworden. De laatste wedstrijd tegen NWC was extra spannend. De winnaar zou ook poulewinnaar worden. Het werd 3-1 voor Wittenhorst. "De mannen hebben fantastisch goed gewerkt tegen fysieke Brabantse teams met als resultaat de 1e plaats.", aldus een van de leiders. "We hadden veel support vanuit Horst die de jongens goed aangemoedigd hebben. Tussen de wedstrijden door werden er activiteiten georganiseerd, zoals bijvoorbeeld Paashaas schieten en een echte snelheidsmeter. Een mooie start van het toernooiseizoen." vervolgt hij.

Dit drukbezochte toernooi werd gespeeld bij NWC in Asten. JO12-2 was ook aanwezig op het toernooi, deze hebben zich kranig geweerd alleen niet door kunnen dringen tot de finales. Het Paastoernooi in Asten is een van de eerste toernooien dit seizoen. Voor de meeste teams begint het toernooiseizoen pas na Pinksteren. Heb je met jouw team nog niet ingeschreven voor een of meerdere toernooien? Bekijk dan het toernooischema. Misschien is er nog ergens plek.

Gefeliciteerd JO9-Blauw! Goed gedaan samen!