Koen Versleijen en Stef Smits nieuwe prinsen van het Dreumelriek

16 januari 2018

Stef_juiste_afmeting.png

Afgelopen weekend werden er door carnavalsvereniging D’n Dreumel maar liefst twee Wittenhorst prinsen uitgeroepen. Op zaterdagavond werd Koen Versleijen in een volle Mèrthal gebombardeerd tot Prins Koen II. Koen speelt in Wittenhorst 5 en bij de heren van het eerste zaalvoetbalteam van Wittenhorst. Hij wordt dit carnavalsseizoen bijgestaan door adjudanten Joop Driessen (spelend voor Wittenhorst 5) en Willem van den Munckhof (actief voor Wittenhorst 4).

Op zondag werd Stef Smits geproclameerd tot nieuwe prins van Jeugdcarnaval D’n Dreumel. Stef speelt zijn wedstrijden voor Wittenhorst JO17-4. Adjudant Koen Spreeuwenberg is een ploeggenoot van Stef en de andere adjudant Ivo Poels is actief bij Wittenhorst JO17-2.

We wensen Koen, Stef en hun gevolg een geweldige carnaval toe. Alaaf!