Koersdag 2015 ( voor alle vrijwilligers)

9 januari 2015

Ieder jaar organiseert Wittenhorst een Koersdag. Dit is een interessant ochtendprogramma ( 09.00 tot 13.30 uur), dat wordt afgesloten met een gezamenlijke lunch. De Koersdag van 2015 staat dit keer in het teken van “Wat vinden onze Vrijwilligers er nu eigenlijk van?

Het bestuur van Wittenhorst is momenteel volop bezig met de ambitie om van Wittenhorst een open en vooral toekomstbestendige vereniging  te maken, die aan de moderne eisen en verwachtingen voldoet. Er zijn veel ontwikkelingen gaande, bijvoorbeeld demografische ontwikkelingen, die vragen om actief vrijwilligersbeleid om dit toekomstbeeld te kunnen realiseren. Eén van de aspecten van dit beleid wordt ingegeven door de vraag wat onze vrijwilligers nu eigenlijk vinden van de gang van zaken binnen de vereniging. M.a.w. wat moet er verbeterd worden, wat kan er beter? Samen vormen we de vereniging, dus jullie mening als vrijwilliger is daarbij erg belangrijk.

Het programma voor de Koersdag wordt momenteel definitief uitgewerkt, maar we vragen jullie vast om zaterdagmorgen 31 januari in je agenda te reserveren.  We rekenen op een grote opkomst. In tegenstelling tot eerdere jaren verzoeken we je om je voor de Koersdag (inclusief lunch) aan te melden via koersdag@rksv-wittenhorst.nl

Met sportieve groet,

Namens het bestuur