Ledentevredenheidsonderzoek Wittenhorst

22 december 2022

Vanuit Fontys hogescholen en in overleg met RKSV Wittenhorst, voeren een viertal studenten (Rob, Raoul, Teun en Rizki) een ledentevredenheidsonderzoek uit. Met de uiteindelijke resultaten van het onderzoek brengen zij een advies uit aan het bestuur van Wittenhorst. Hierdoor ontstaat er een goed beeld van wat er precies speelt binnen de vereniging en hoe de leden daarover denken. Zodoende kan het bestuur, waar nodig, gaan nadenken over het doorvoeren van eventuele verbeterpunten.

Om de ledentevredenheid zo optimaal mogelijk in kaart te brengen, is door de studenten een vragenlijst opgesteld die door elk lid afzonderlijk ingevuld kan worden. Het invullen van deze vragenlijst zal ongeveer 10 minuten bedragen.

Klik hier om naar de vragenlijst te gaan

Overal is slechts één antwoord mogelijk, tenzij anders vermeld.

Als meerdere gezinsleden lid zijn van Wittenhorst, graag per persoon invullen en dus niet één persoon voor het hele gezin.
Ben je jonger dan 12 jaar, laat deze vragenlijst dan alsjeblieft invullen door een ouder/verzorger.

De resultaten van deze vragenlijst worden anoniem verwerkt; resultaten of conclusies zullen nooit naar individuele personen herleidbaar zijn.

Voor eventuele vragen, stuur een mailtje naar rob.vanlier@student.fontys.nl

Het wordt op prijs gesteld om de vragenlijst vóór 8 januari 2023 ingevuld te hebben. Alvast bedankt voor je medewerking.

Rob, Raoul, Teun en Rizki
i.o. bestuur RKsv Wittenhorst