Leerzame zaterdag voor jeugdselectie

7 november 2021

Wittenhorst JO19-1 is haar ongeslagen status in Divisie 3 kwijt. Op eigen veld werd er met 0-2 verloren van Bennekom. De ploeg van trainer Remco Arts had simpelweg niet zijn dag en haalde niet het niveau van de afgelopen weken. Hierdoor is het de gedeelde koppositie kwijt. Met tien punten uit vijf wedstrijden mogen we desondanks spreken van een prima start in deze sterk bezette competitie. Over twee weken is er kans op eerherstel: dan komt AZSV naar Sportpark Ter Horst.

Wittenhorst JO17-1 heeft, na zes overwinningen op een rij, haar eerste puntenverlies geleden in Divisie 7. Op bezoek bij het stugge Best Vooruit werd met 5-1 verloren. Net als voor de JO19-1 geldt ook voor de ploeg van trainer Ken Peeters dat het dit weekend niet het niveau haalde van de afgelopen periode. De thuisploeg speelde heel direct, fel en liet zien ontzettend graag te winnen van de koploper. De Horstenaren zijn nu niet meer de ploeg met de minste verliespunten, dat is Scharn. Wél hebben de oranjehemden nog alles in eigen hand: drie keer winnen en het kampioenschap is alsnog voor de JO17-1.

Wittenhorst JO15-1 heeft op eigen veld een nipte 1-2 nederlaag geleden tegen de ongenaakbare koploper Baronie. De ploeg van trainer Stan Theeuwen verkocht de huid duur op het eigen Sportpark Ter Horst en het zegt ook meer dan genoeg dat de bezoekers de laatste minuten de nodige tijd trokken om de overwinning over de streep te trekken. Aankomend weekend volgt de inhaalwedstrijd tegen JVC Cuijk, welke gewonnen zal moeten worden om de weg naar boven in te kunnen zetten.

Op eigen veld leed Wittenhorst JO13-1 dit weekend een 0-4 nederlaag tegen subtopper SBC uit Son en Breugel. De ploeg van trainer Sander Rambags wacht deze Hoofdklasse nog op zijn eerste overwinning en heeft hiervoor nog twee kansen in de komende weken. De Braak en UDI/CSU bevinden zich onderaan de middenmoot, dus dit biedt kansen voor de oranjehemden om deze competitie alsnog met punten af te kunnen sluiten.

Wat verder opviel:

• Wittenhorst JO15-4 boekte op bezoek bij Kessel JO15-2 een degelijke 1-3 overwinning.
  • Wittenhorst JO13-2 speelde op bezoek bij SJO America-Meterik JO13-1 spectaculair met 4-4 gelijk.
  • Wittenhorst G1JM boekte op bezoek bij NWC G1JM een ruime 0-5 overwinning.
  • Een spectaculaire overwinning voor Wittenhorst JO11-2 dit weekend. Op bezoek bij Leunen JO11-1JM werd met 2-13 gewonnen.