Meld je nu aan voor het LK Latje Trap bij RKsv Wittenhorst!

30 mei 2018

L1 organiseert deze zomer in samenwerking met Moonen Movies het Limburgs Kampioenschap Latje Trap. Hierbij is het doel om het vaakst de lat te raken vanaf verschillende afstanden. Met het evenement wil L1 vanuit haar maatschappelijke functie als publieke omroep meer aandacht vestigen op het amateurvoetbal in de provincie.

Het kampioenschap bestaat uit een viertal voorronden en één finaleronde. De finaleronde wordt begin september afgewerkt op een finalewaardige locatie, namelijk in het stadion van een van de Limburgse profclubs.

Het toernooi is voor alle leeftijden toegankelijk en gaat van start met vier voorronden verspreid door de provincie. Inschrijven voor de voorronde bij Wittenhorst kan op L1.nl/latjetrap. Deze vindt plaats op zaterdag 30 juni 2018 vanaf 14.00 uur.

De vijf beste deelnemers per voorronde veroveren een plek in de finaleronde, maar iedere ronde kent daarnaast ook een individuele winnaar. De vier verenigingen bieden een middagvullend programma, waarbij alle deelnemers meermaals in actie dienen te komen vanaf verschillende afstanden. Het programma van alle vier de voorronden duurt tot ongeveer 18.00 uur.