MIFA FIFA Partnerclub-toernooi

4 april 2023

In samenwerking met MIFA organiseert VVV Esports een FIFA-toernooi voor haar partnerclubs. Iedere partnerclub mag drie teams van twee spelers inschrijven afkomstig uit de O17 & O19 teams.

Het toernooi gaat gespeeld worden op 3 mei tussen 19:00 en 22:30 uur. Het toernooi bestaat uit een poulefase en een hierop volgende knock-outfase. In de finale en de wedstrijd om de 3de plaats wordt er gestreden om mooie prijzen zoals: €250,-, shirts van VVV-Venlo Esports en een gratis bezoek aan een wedstrijd van VVV-Venlo. Draag onze clubkleuren uit en zet Wittenhorst op de kaart!

De spelers kunnen zich aanmelden via communicatie@vvv-venlo.nl en vermelden hierin de namen van de spelers, de partnerclub waar het om gaat en het team waar de jongens in spelen.