Nederlands Dameselftal onder 17 naar Horst

24 maart 2014

Dat RKsv Wittenhorst als vereniging zowel qua accommodatie als organisatie een belangrijke partner is blijkt wel uit het feit dat de KNVB de samenwerking tussen Parkhotel Horst en RKsv Wittenhorst heeft opgepakt om Sportpark ter Horst uit te kiezen voor een trainingssessie en wedstrijd van het Nederlands Dameselftal onder 17.

Op 9 april zal het Nederlands Dameselftal onder 17 eerst ’s morgens om ca. 11.00 uur een training afwerken om vervolgens, na een sportlunch bij het Park Hotel om 16.00 uur een oefenwedstrijd spelen tegen een regioteam uit Westfalen in Duitsland.

RKsv Wittenhorst is verheugd met deze keuze en roept natuurlijk alle voetbalvrouwen- en meisjes uit de regio op om de wedstrijd als supporter bij te wonen. Een mooie promotie voor het vrouwen/meisjesvoetbal in onze regio!

MA en A2 spelen tegen Bristol City

Logo_Bristol_City.jpg

Ook Engelse clubs vinden Sportpark Ter Horst een prima omgeving voor oefenwedstrijden in Nederland.

Op 10 april spelen MA en A2, respectievelijk om 18.30 en 20.15 uur, een oefenwedstrijd tegen leeftijdgenoten van Bristol City. Interessante internationale ontmoetingen voor onze teams.