Maak kennis met de trainers van JO17-1

16 augustus 2024

Het nieuwe seizoen voor JO17-1 staat op het punt van beginnen en ook dit seizoen staat een gemotiveerd team van trainers klaar om de uitdaging aan te gaan!

Jeroen Denissen

Vanaf seizoen 2024-2025 is Jeroen Denissen de nieuwe hoofdtrainer van JO17-1. Hij zal de verantwoordelijkheid dragen voor de trainingen en wedstrijden van ons hoogste O17-team. Jeroen is 47 jaar en woont in Meerlo. Hij is geen onbekend gezicht binnen Wittenhorst; zijn zoon Jari speelt al een paar seizoenen in de jeugd, waar Jeroen regelmatig langs de kant staat om hem aan te moedigen.

Jeroen brengt veel ervaring mee als trainer bij Wittenhorst. Hij heeft al veel teams in onze regio onder zijn hoede gehad en begon op zijn 18e al met het coachen van diverse jeugdelftallen. Jeroen heeft ook veel ervaring met senioren, met name bij de eerste elftallen van onder meer VIOS’38, De Willy’s, SVOC’01 en Leunen. Ook dit seizoen is Jeroen hoofdtrainer van Resia’42 uit Wellerlooi, waar hij aan zijn tweede seizoen gaat beginnen.

Welkom bij de club Jeroen!

Abdel Jaouani

Vanaf seizoen 2024-2025 is Abdel Jaouani de assistent-trainer van JO17-1. Hij zal samen met Jeroen de trainingen en wedstrijden verzorgen.

Abdel is een bekend gezicht binnen Wittenhorst. Zijn enthousiasme en betrokkenheid kent iedereen binnen de club. Een echte Wittenhorst-man, waar wij als club heel blij mee zijn! Abdel heeft al diverse jeugdelftallen binnen Wittenhorst onder zijn hoede gehad en zal ook dit seizoen weer een mooie bijdrage leveren aan de jongens van JO17-1.

We zijn blij dat Abdel deze rol op zich neemt!

Wittenhorst wenst Jeroen, Abdel en de rest van de JO17-1 een mooi seizoen tegemoet!