Nipte nederlaag Wittenhorst

26 januari 2014

Met de komst van Prins Rob I probeerde Wittenhorst zijn voordeel te behalen. Dit leek te lukken toen Wittenhorst al snel een penalty mocht nemen. Het was Thom Derks die de stand kon openen, 1-0. Niet lang kon de thuisclub hiervan genieten. Enkele minuten later was het alweer 1-1. Doordat de bal niet voldoende werd weggewerkt was het Limburgia die dit simpel kon afstraffen.

20140126__de_penalty_1_van_1.jpg

Na de pauze kreeg Wittenhorst na enkele wissels een veldoverwicht. In de 62e min. kwam voor Wittenhorst een slecht moment. In de 16 meter van Limburgia werd de bal knullig verloren. Uit de razensnelle counter werd de slimme Barrera aangespeeld, hij kon de bal onder de uitlopende doelman Witt in het verlaten doel deponeren, 1-2. Met man en macht probeerde de thuisclub het vege lijf te redden. Echter het afmaken blijft tot nog toe een handicap te zijn. Enkele schoten vanuit de tweede lijn waren de gevaarlijkst acties. In de slotfase kreeg Limburgia nog de mogelijkheid om de voorsprong uit te bouwen, maar de toegekende strafschop werd door de doelman van Wittenhorst gestopt.