Vacatures Trainers seizoen 2014/2015

28 januari 2014

Voor het komend seizoen is RKsv Wittenhorst op zoek naar trainers voor de A1, B1 en Dames 1. Onderstaand de advertentieteksten voor deze vacatures, die je ook afzonderlijk kunt downloaden door op de vacature te klikken:

Vacatures:

Trainer A1

Trainer B1

Trainer Vrouwen 1

RKsv Wittenhorst zoekt trainer A1.

RKsv Wittenhorst is een vereniging van ca. 1100 leden. Prestatief en recreatief gaan hand in hand. De jeugdopleiding van RKsv Wittenhorst moet in staat zijn om de persoonlijke doelen van jeugdspelers te realiseren. Voor de een is dit plezier, voor de ander is het bereiken van profvoetballer een persoonlijk doel.

Trainer A1
Voor haar elftal Wittenhorst A1, uitkomend in de 4e divisie E zaterdag, is RKsv Wittenhorst op zoek naar een nieuwe A1-trainer, ingaande seizoen 2014-2015.

Wat wij vragen:
1. Trainer dient in het bezit te zijn van tenminste diploma Trainer coach III / UEFA B Veld, voorzien van geldig licentienummer, bij voorkeur Trainer coach II / UEFA A Veld.
2. Aantoonbare relevante ervaring als trainer/coach, bij voorkeur A1-elftallen op min. hoofdklasse niveau.
3. Bereidheid tot samenwerken met andere selectietrainers, te weten: hoofdtrainer, assistent trainer, 2de elftal trainer en 3de elftal trainer.
4. Bereidheid tot het actief ondersteunen en uitdragen van het voetbaltechnische beleidsplan.
5. Conformeert zich aan de communicatiestructuur zoals omschreven in het voetbaltechnisch beleidsplan.
6. Bereidheid om incidenteel een sponsorbijeenkomst of andere RKsv Wittenhorst activiteiten of vergaderingen bij te wonen.

De werkzaamheden van de A1 - trainer zullen onder meer omvatten:
• Leiding geven aan selectie en eindverantwoordelijk voor selectie A1
• min. 2 x per week trainen geven aan de selectie A1
• Begeleiden van wedstrijden van de A1
• Adviserende – en ondersteunende rol naar trainers / leiders lagere A-elftallen.

• Een arbeidsovereenkomst van 1 seizoen met een optie op nog een seizoen.
• Een salaris passend binnen de ambitie en de cultuur van de vereniging.

Procedure
• Indien u belangstelling heeft, dient uw brief met voetbal CV  uiterlijk zaterdag 26 januari 2014 binnen te zijn. Bij voorkeur digitaal versturen naar e-mailadres jackreijnders@rksv-wittenhorst.nl.

T.a.v. de heer Jack Reijnders

Hoofd Commissie Technische Zaken

RKsv Wittenhorst zoekt trainer B1

Trainer B1
Voor haar elftal Wittenhorst B1, uitkomend in de Hoofdklasse I, is RKsv Wittenhorst op zoek naar een nieuwe B1-trainer, ingaande seizoen 2014-2015.

Wat wij vragen:
2. Aantoonbare relevante ervaring als trainer/coach, bij voorkeur B1 en/of A1-elftallen op min. hoofdklasse niveau.
3. Bereidheid tot samenwerken met andere selectietrainers.
4. Bereidheid tot het actief ondersteunen en uitdragen van het voetbaltechnische beleidplan.

De werkzaamheden van de B1-trainer zullen onder meer omvatten:
• Leiding geven aan selectie en eindverantwoordelijk voor selectie B1
• min. 2 x per week trainen geven aan de selectie B1
• Begeleiden van wedstrijden van de B1
• Adviserende – en ondersteunende rol naar trainers / leiders lagere B -elftallen.

• Een arbeidsovereenkomst van 1 seizoen met een optie op nog een seizoen.
• Een salaris passend binnen de ambitie en de cultuur van de vereniging.

Procedure
• Indien u belangstelling heeft, dient uw brief met voetbal CV  uiterlijk zaterdag 26 januari 2014 binnen te zijn. Bij voorkeur digitaal versturen naar e-mailadres jackreijnders@rksv-wittenhorst.nl.

T.a.v. de heer Jack Reijnders

Hoofd Commissie Technische Zaken

RKsv Wittenhorst zoekt trainer Vrouwen 1

RKsv Wittenhorst is een vereniging van ca. 1100 leden. Prestatief en recreatief gaan hand in hand. De Vrouwenafdeling is de laatste jaren hard gegroeid. Op dit moment hebben we 2 vrouwenelftallen en een 4-tal meisjesteams.

Vrouwen 1
Voor haar elftal Vrouwen 1, uitkomend in de 4e klasse zondag, is RKsv Wittenhorst op zoek naar een nieuwe trainer, ingaande seizoen 2014-2015.

Wat wij vragen:
1. Trainer dient in het bezit te zijn van tenminste diploma Trainer coach III / UEFA B Veld, voorzien van geldig licentienummer.
2. Aantoonbare relevante ervaring als trainer/coach.                                                                                                   3. Integer handelen.
5. Bereidheid om incidenteel een sponsorbijeenkomst of andere RKsv Wittenhorst activiteiten of vergaderingen bij te wonen.

De werkzaamheden van de Vrouwen1 trainer zullen onder meer omvatten:
• Leiding geven aan selectie en eindverantwoordelijk voor selectie Vrouwen 1
• min. 2 x per week trainen geven aan de selectie Vrouwen 1
• Begeleiden van wedstrijden van de Vrouwen 1
• Adviserende – en ondersteunende rol naar trainers / leiders overige dames- en meisjesteams.

• Een arbeidsovereenkomst van 1 seizoen met een optie op nog een seizoen.
• Een vergoeding passend binnen de ambitie en de cultuur van de vereniging.

Procedure
• Indien u belangstelling heeft, dient uw brief met voetbal CV uiterlijk zaterdag 26 januari 2014 binnen te zijn via e-mailadres hermantheeuwen@rksv-wittenhorst.nl

T.a.v. dhr. H Theeuwen

Coördinator Vrouwen- en Meisjesvoetbal