Periodetitel voor Wittenhorst VR1

12 november 2017

De dames uit Horst wonnen vandaag overtuigend in Eindhoven van DBS en sleepten daarmee de eerste periode binnen.

In de eerste 10 minuten is Wittenhorst niet scherp. DBS komt eenmaal voor de goal en weet deze kans ook direct te benutten: 1-0. Wittenhorst begint dan pas aan de wedstrijd en loopt voor rust nog uit naar 1-4 met een zuivere hattrick van Sanne Janssen, die een geweldige wedstrijd speelde.

Na rust begint DBS goed aan de tweede helft en weet dan ook weer een beetje terug te komen in de wedstrijd. Echter hebben de Eindhovenaren tweemaal een vrije trap nodig om gevaarlijk te worden. Beide vrije trappen worden goed binnen geschoten. Diep in de blessuretijd loopt Wittenhorst nog uit naar een comfortabele 3-7 overwinning.

Wittenhorst staat bovenaan in de 3e klasse E. 7 competitiewedstrijden gespeeld en 7 gewonnen. Een bijzondere prestatie, beloond met een periodetitel. Komende zondag gaat de competitie onverminderd verder. Wij spelen dan om 11.45u thuis tegen ZSV VR1 op Sportpark Ter Horst.