Plus sponsoractie: Nog 10 dagen te gaan!

2 januari 2013

Op 22 oktober startte Supermarkt Plus uit Horst, inmiddels ook Business Partner van Wittenhorst, met de "Grote Clubactie".

Veel leden hebben de afgelopen tijd de afgestempelde Plus kassabonnen ingeleverd. De actie duurt nog tot 13 januari a.s. Voor elke 10 euro die besteed wordt ontvangt Wittenhorst een bedrag, dit is een belangrijke sponsorbijdrage voor de vereniging.

De afgestempelde kassabonnen kunnen worden ingeleverd op de volgende adressen:

-      Lei v.d. Bekerom, Venrayseweg 75

-      Jan Hesen, Parallelweg 2

-      Twan van Osch, De Kolk 26

-      Riet Verheijen, Pr. Beatrixstraat 28

-      Ton Hagens, Pastoorsveld 24

U kunt de kassabonnen ook deponeren in de daartoe bestemde groene box op de bar in de kantine. U doet de vereniging een groot plezier door hier aan mee te werken. Met een minimale inspanning steunt u uw vereniging! Het zou mooi zijn als we de komende anderhalve week nog een mooie finish kunnen bewerkstelligen.

Plus Voetbalplaatjesalbum:

Ook deze actie is tot stand gekomen door een samenwerking met Plus Lucassen uit Horst. Alle materialen voor het voetbalplaatjesalbum zijn inmiddels aangeleverd bij het productiebureau dat het album samenstelt. Na de controle van een proefdruk zal de actie naar verwachting in de 2e  helft van februari van start gaan. We zullen hierover zeker nog berichten. Namens de organisatie bedanken we alvast iedereen die hieraan heeft meegewerkt.