Protocol Gebruik Accommodatie

14 mei 2014

Het einde van het voetbalseizoen 2013-2014 nadert met rasse schreden. Veel teams hebben hun laatste competitiewedstrijd al gespeeld, andere teams zullen dit komend weekend doen of zijn nog volop verwikkeld in de nacompetitie.

Nu de competitie er bijna op zit wordt het weer tijd voor het groot jaarlijks onderhoud aan de speelvelden, (kleed)lokalen, veldmeubilair en overige onderdelen van onze accommodatie.

Om onze vrijwilligers en toeleveranciers in de gelegenheid te stellen alle onderhoudswerkzaamheden op te kunnen pakken, de velden de gelegenheid te geven zich te herstellen en iedereen ook een welverdiende rustpauze te gunnen is er door het hoofdbestuur, in samenspraak met de commissies technische zaken, organisatorische zaken en accommodatie een protocol opgesteld.

Dit protocol (download) geeft de leden en vrijwilligers van RKsv Wittenhorst de richtlijnen voor het gebruik van onze accommodatie aan het eind van een voetbalseizoen.

Wij rekenen op ieders begrip en medewerking.

Hoofdbestuur RKsv Wittenhorst