Punten voor Wittenhorst vrouwen/meisjes

30 maart 2014

Wederom kunnen we spreken van een succesvol weekend voor zowel de vrouwen als de meisjes.

Vrouwen 2 ( zie foto boven) werd vandaag medekoploper na een uitstekende 3-0 winst op koploper DEV-Arcen, op voorhand een moeilijke tegenstander. Volgende week volgt de lastige  uitwedstrijd tegen de concurrent uit Arcen.

MC.jpg

Meisjes C ( foto boven) zette gisteren de opmars voort met een 0-7 overwinning in de uitwedstrijd tegen Olympia en pakte hiermee de 2e plaats. Nog een beetje vertekend omdat MC1 een wedstrijd minder heeft gespeeld. Indien deze inhaalwedstrijd in winst kan worden omgezet draait MC echt mee in de top van deze tweede klasse. In April volgt een aantal lastige wedstrijden tegen de directe concurrenten.

MD6.jpg

De meisjes van D6M (foto boven) schreven wederom een prima gelijkspel bij in de thuiswedstrijd tegen Venlosche Boys, opnieuw een prachtig resultaat, waarmee het team nog steeds de 2e plaats in deze jongenscompetitie in handen heeft. Volgende week volgt de krachtmeting tegen koploper Blerick!

Vrouwen 1 en MA/MB waren vrij dit weekend.