Puntloos weekend voor de selectieteams

12 mei 2018

Puntloos weekend voor de selectieteams

We maken het niet vaak mee, maar deze voetbalzaterdag bracht onze selectieteams geen enkel  punt. In vijf wedstrijden werd zelfs in totaal maar één keer gescoord.

De mannen van Wittenhorst JO17-1 verloren op bezoek bij nummer twee Unitas '59 met 5-0. De ploeg van Kevin van den Berg en Stan Theeuwen maakte geen aanspraak op de winst. De Eindhovenaren speelden veel over de zijkanten en wist zo de aanvallers te bereiken. De Horstenaren konden geen vuist maken en weten hierdoor weer wat verliezen is.

Wittenhorst JO15-1 beleefde een zware zaterdagmiddag op het zonovergoten sportpark Ter Horst. Op het eigen kunstgrasveld werd er met 1-5 verloren van subtopper SJO Weltania Bekkerveld. Pas in de slotminuten wist de ploeg van Richard Kleuskens de eretreffer op het scorebord te brengen.

Wittenhorst JO14-1 verloor op bezoek bij Wilhelmina Boys JO14-1 met 1-0. Personele problemen brak de ploeg van Peter Rijs en Danny van den Berghe op. Door het doorselecteren en ziekte reisde men met elf spelers af naar Best. Aan het eind van de streep kwamen de Horstenaren fysiek tekort en creëerde het moeilijk kansen. Ondanks deze nederlaag blijven de Horstenaren keurig in de top van de Hoofdklasse meedraaien.

Wittenhorst JO13-1 verloor met 1-0 op bezoek bij Weltania/Bekkerveld JO13-1. Ondanks dat de ploeg van Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres de betere van het veld was en de meeste kansen creëerde, hadden de Zuid-Limburgers aan één kans genoeg om de wedstrijd naar zich toe te trekken. A.s. dinsdag kunnen de Horstenaren tegen Brandevoort de tweede plek zo goed als veiligstellen.

De dames en heren van Wittenhorst JO12-1 hebben in totaal 20 minuten goed gespeeld tegen BLC JO12-1. Volgens trainer Jan Beijers waren de Horstenaren de laatste 10 minuten van de eerste helft en de eerste 10 van de tweede helft goed. Toen waren ze ook beter dan BLC. Helaas vergaten ze te scoren en de wedstrijd naar hen toe te trekken. Na de 3-0 brak het verzet.