Ruime zege Sparta '18/Wittenhorst MO17-1

6 december 2021

Terwijl iedereen nu bezig is met cadeautjes, was tijdens de warming-up al duidelijk dat we vandaag in ieder geval geen cadeautje zouden uitdelen maar wel een surprise zouden geven. Gelijk vanaf de aftrap werd Sportclub Leeuwen onder druk gezet en na 2 minuten was het al 1 – 0 door een afstandsschot van Michelle. Niet veel later wist Michelle het net wederom te vinden nadat ze eerst met een afstandsschot de rechterpaal, toen de linkerpaal en de oplettendheid van Isa, alsnog de bal kon binnen tikken. Niet veel later werd dit alles gekopieerd door Isa. Eerst met een fraai afstandsschot en de tweede bij het binnentikken met haar rechter! Dit uit een strakke corner van Maud K. Tien minuten later kon ook Maud K. er weer eentje aan haar doelpuntentotaal toevoegen. In de rust hebben we ons voorgenomen om verder te gaan met dit lekkere potje voetbal. Het duurde even voordat we weer op wedstrijdtemperatuur waren maar toen ging het weer snel. Isa voor de 6 – 0. Vier minuten later Maud K. 7 – 0. Met een afstandsschot zette Michelle 7 minuten later de eindstand op het scorebord.

Het andere positieve nieuws is dat zowel Maud A. als Kim de blessurelijst verlaten hebben. Beide gingen er weer als vanouds tegenaan en hadden geen klachten na afloop. Bij terugkomst in het kleedlokaal bleek dat we nog bezoek hadden gehad. Ja, dat krijg je als je in deze tijd je schoen zet.