Sfeervolle Kaderavond 2015

16 mei 2015

In Parkhotel Horst was er op vrijdag 15 mei de jaarlijkse kaderavond als dank voor de vrijwilligers van onze mooie vereniging.

Het zijn onze vrijwilligers die met veel inzet het mogelijk maken dat Wittenhorst een vereniging is die bloeit! Voorzitter Ton Hagens bedankte alle vrijwilligers voor hun bijdrage het afgelopen seizoen.

Er werd stil gestaan bij sportieve en maatschappelijke ambities van Wittenhorst, de mooie resultaten die behaald zijn en de uitdaging die voor ons ligt, Sportzone Kasteelse Bossen. Een locatie met ambitie in Horst aan de Maas voor de breedte sport en leefbaarheid voor zowel de kern Horst als de kerkdorpen. Dat dit ook consequenties heeft voor de invulling van het bestuur anno 2015 werd geïllustreerd door de bestuursleden voor te stellen en het benoemen van de wijzigingen die zullen plaatsvinden (onder voorbehoud goedkeuring ALV september 2015).

Ger Hesen Stopt na 15 jaar als penningmeester
  Blijft betrokken bij de commissie FZ
Ralph Wijnands Wordt de nieuwe penningmeester
Olaf Terpstra Gaat van Organisatie naar Accommodatie
  incl. Accommodatiebeleid Sportzone
Edwin van Rensch Wordt verantwoordelijk voor Organisatie
Leon Litjens Gaat van Commerciele Zaken naar
  portefeuille Sportzone Kasteelse Bossen
Rob Vissers Gaat van Technische Zaken
  naar Commerciele Zaken
Gerard Lok Stopt als bestuurder i.v.m. werkzaamheden
  voor de gemeente als verenigingsondersteuner
  en projectleiderschap Sportzone
Jac Hesen Blijft secretaris
Ton Hagens Blijft voorzitter
Vacature De positie bestuurslid Technische Zaken is vacant

bestuur20152016-2.JPG

Na het officiële gedeelte werd het buffet geopend en volgde een avond die door velen als bijzonder sfeervol werd beoordeeld.

Mede dankzij de gastvrijheid van hoofdsponsor Parkhotel Horst was het een geslaagde avond en een ideale gelegenheid om met elkaar het seizoen af te sluiten.

kaderavond_2015.JPG

We wensen iedereen dan ook alvast een fijne vakantieperiode toe!

Met sportieve groet,

Ton Hagens