Sponsoravond trekt veel bezoekers

9 september 2016

Ca 135 sponsors, maar ook burgemeester Kees van Rooij en wethouder Paul Driessen met partner bezochten de sponsoravond van Wittenhorst. Verder was voor het eerst ook de volledige stuurgroep van, inmiddels is de nieuwe naam bekend, Afslag 10 aanwezig. Na de opening door Hay Emonts ging voorzitter Ton Hagens in op de financiele ontwikkelingen van Wittenhorst. Op basis van de begroting liet hij zien hoe het budget van een ambitieuze vereniging in de loop der jaren meegroeit  met de ambitieuze doelstellingen en ook werd daarmee aangetoond hoe belangrijk sponsors en Business partners zijn voor een vereniging om doelstellingen te bereiken.

20160908_sponsoravond_6_van_35.JPG

Eric van Kempen, die recent de voorzittershamer van de Businessclub overnam van Albert Vermeulen, liet een aantal grafieken zien over de ontwikkeling van de business club die inmiddels zo’n 40 leden telt. Het bestuur werd geintroduceerd, evenals het interessante programma voor dit seizoen.

20160908_sponsoravond_9_van_35.JPG

Hay Emonts stelde de Wittenhorst selectie voor dit seizoen voor en ontlokte trainer Jan Lauers de uitspraak dat het linker rijtje en een periodetitel tot de doelstellingen behoort.

20160908_sponsoravond_10_van_35.JPG

Vervolgens  onthulde Marc Wijnen samen met de Algemeen Directeur van PSV Eindhoven de verrassende nieuwe naam van de Sportzone Kasteelsche Bossen, te weten Afslag 10.

IMG_7693.JPG

Na de pauze gaf Toon Gerbrands een uitgebreide doorkijk in zijn carriere met de titel de “Maakbaarheid van succes”, waarmee hij als bondscoach van de olympische Volleybalploeg, maar ook de voetbalclubs AZ en PSV  onder zijn hoede had en heeft. Met een aantal duidelijk uitgangspunten die volgens Toon Gerbrands binnen iedere organisatie aan de orde zijn kun je 90 % van je succes afdwingen. De laatste 10% kun je niet afdwingen, die hebben alles met geluk te maken. Van belang zijn de volgende uitgangspunten: Wie is verantwoordelijk waarvoor – feedback op topniveau – geen excuses – voorbeeldgedrag van de leiding – er moet een prijs betaald worden  - volledig commitment is een eis – kernwaarden en principes om te presteren en niet onderhandelbaar.  Toon Gerbrands beantwoordde na zijn presentatie nog een aantal vragen en daarna werd het signaal gegeven om de avond gezellig af te sluiten met een hapje en een drankje tijdens het netwerken.

20160908_sponsoravond_29_van_35.JPG

Al met al een geslaagde sponsoravond.