Sportplaatjesactie bijna klaar: ruilmiddag, winnaars merchandise en dankwoord

21 december 2022

De sportplaatjesactie is na vandaag officieel ten einde. Na 8 weken druk sparen zijn veel albums compleet en hebben honderden leden een prachtig aandenken aan de club, hun team, familie en vrienden en natuurlijk zichzelf. We hopen dat iedereen er veel plezier aan gehad heeft. Wij kijken met een ontzettende grote glimlach terug op deze geslaagde actie. We kregen van de Albert Heijn in Horst ook een groot compliment hoe het gegaan was met de organisatie van de actie. Veel extra dank aan alle vrijwilligers die zich ingezet hebben voor deze actie.

prijzen-handtekening-wittenhorst-1-bal-shirt.jpeg

Merchandise verkoop winnaar

Aan het begin van de actie vertelde we dat je ook prijzen kunt winnen met de verkoop van merchandise. Jullie hebben goed je best gedaan om hiermee de club te sponsoren. Van elk product gaat namelijk 1 euro naar de club. Ontzettend bedankt daarvoor. We hebben alle bestellingen bekeken en we weten wie de twee prijswinnaars zijn. Een gesigneerde Wittenhorst bal en t-shirt met alle handtekeningen van Wittenhorst 1 spelers. De tweede prijs is voor S. Hutjens (Vrouwen 1). De eerste prijs is voor de jongeman die voor meer dan 100 euro merchandise heeft kunnen verkopen! Super knap! De eerste prijs is voor M. Willems (JO9). De eerste prijs mag als eerste kiezen of hij de bal of het shirt wil, dan zal de tweede prijs automatisch de andere prijs ontvangen.

Wil je alsnog merchandise bestellen, dat kan nog tot en met 18 januari 2023. Daarna zal de persoonlijke code niet meer werken.

Proficiat aan de winnaars!

Ruilmiddag op het sportpark

Vanmiddag van 14:00 tot 17:00 kun je op het sportpark in de kantine nog jouw laatste plaatjes komen ruilen. We zorgen voor een hapje en drankje en veel gezelligheid. Na vandaag staan de overgebleven plaatjes nog tot eind januari in de kantine mocht je alsnog een paar plaatjes zoeken. Vandaag kun je ook de bestelde producten die je op de club hebt laten afleveren ophalen. Alles wat niet opgehaald wordt, wordt in de bestuurskamer neergezet tot eind januari. Graag dus voor die tijd ophalen.

Wij zijn er klaar voor! Tot vanmiddag!

sportplaatjes-dubbele-ruilmiddag.jpeg