Succesvolle 1e Initiatief van Vrienden van Wittenhorst: Mobiele Tribune

22 juli 2024

Op vrijdag 24 mei vond de eerste Vrienden van Wittenhorst avond plaats. Tijdens deze avond werden de initiatieven aan het publiek gepresenteerd, na de stemronde hadden de mobiele tribune de Teq One-tafel de meeste stemmen. Vorige week was het al zover: de mobiele tribune werd geplaatst en beleefde haar vuurdoop tijdens de wedstrijd Wittenhorst - VVV op ons sportpark. Hoewel Wittenhorst niet wist te scoren, zat de tribune continu vol. Hiermee is het eerste initiatief van onze vrienden en vriendinnen nu al een succes.

De mobiele tribune, die plaats biedt aan 18 personen, kan overal op het sportpark verplaatst worden. Dit is ideaal voor bijvoorbeeld de zaterdagochtenden bij de jeugdwedstrijden of tijdens een kampioenswedstrijd van een van onze teams. Zo kunnen ouderen of personen slechter ter been ook komen kijken en comfortabel plaatsnemen. Het is een prachtig initiatief van de Vrienden van Wittenhorst om de club op deze manier te ondersteunen. Ook dank aan Dennis, van Metal Stuff, ook een vriend van Wittenhorst, voor de hulp bij het ophalen van de tribune, op deze manier zijn weer honderden euro's bespaard aan transportkosten wat voor andere initiatieven gebruikt kan worden. Naar verwachting zal ook de Teq One-tafel nog vòòr de nieuwe Algemene Ledenvergadering geplaatst worden.

"De bijdrage die de vrienden leveren, maakt een wezenlijk verschil voor onze club. Alle beetjes helpen zeggen we steeds, maar daar is dit een mooi voorbeeld van. Daar zijn we als club erg dankbaar voor. En als ik naar het bord in de kantine kijk komen er nog steeds meer vrienden en vriendinnen bij." aldus Bart Joosten, voorzitter van Wittenhorst.

Dank aan alle Vrienden van Wittenhorst! Zit zijn er inmiddels al meer dan 80! Jij kunt ook nog vriend(in) worden en de club en haar leden extra steunen.