Supporters: het toetje staat gereed

15 mei 2013

Wittenhorst in de nacompetitie voor een plaats in de Hoofdklasse. We schrijven anno 2013. Wie had dat enkele jaren geleden durven dromen. De voorspellingen waren goed, maar dat deze groep zelfs in de eerste klasse aan de weg timmert had niemand voor mogelijk gehouden.

Het Pinksterweekend – zaterdag 18 en maandag 20 mei – zal in de boeken staan dat Wittenhorst tegen het Zeeuwse Goes o.l.v. Gérard de Nooijer in de eerste ronde moet uitkomen.

Voor de supporters een geweldige uitdaging om de reis zaterdag naar Goes te maken. Een belevenis die men niet snel zal vergeten.

Wat de mogelijkheden zijn voor onze ploeg is met geen mogelijkheid te zeggen. Een geheel vreemde tegenstander die in de Hoofdklasse op de 12e plek eindigde. Wittenhorst moet gewoon op eigen kracht en met veel inzet deze tegenstander te lijf gaan. Zeker met dit laatste kan heel veel bereikt worden. De ploeg heeft niks te verliezen en Goes wèl.

Wanneer er een mooie uitslag uitrolt zal op Pinkstermaandag Sportpark Ter Horst het decor zijn van een waar spektakelslag. We verheugen ons op dit treffen. Maar eerst dus zaterdag.

Supporters: de ploeg is er klaar voor en jullie ongetwijfeld ook. Sportpark Het Schenge van Goes is gelegen aan de Geldeloozepad 5.

Natuurlijk verwachten we onze supporters in de kleur oranje. Laat het in Goes een feest worden.

Veel succes!

Wil je weten hoe Goes uitkijkt naar de wedstrijd tegen Wittenhorst, klik op deze link: