Terugblik seizoen op kaderavond

8 juni 2017

Op zaterdag 3 juni vond de jaarlijkse kaderavond plaats. Een avond waarop alle vrijwilligers worden bedankt en er wordt teruggeblikt op het afgelopen seizoen.

Het afgelopen seizoen vonden er mooie sportieve en maatschappelijke hoogtepunten plaats. Op sportief gebied kenden we verschillende kampioenschappen, was er veel spelplezier zichtbaar en zijn we niet tegen noemenswaardige incidenten op het veld aangelopen. Op maatschappelijk vlak zijn er ook diverse mooie ontwikkelingen geweest. Wittenhorst is bezig met een werkproject waarin de re-integratie van jongeren centraal staat. Een unieke samenwerking tussen Wittenhorst, de gemeente Horst aan de Maas en de businessclub van Wittenhorst. Dezelfde businessclub is het afgelopen jaar gegroeid naar meer dan 40 leden! Ook in het project Afslag 10 zijn belangrijke stappen gezet, die wellicht in de toekomst tot veranderingen bij Wittenhorst gaan leiden.

Op bestuurlijk gebied zijn er het afgelopen seizoen diverse ontwikkelingen geweest. Ton Hagens heeft een jaar geleden aangegeven het stokje te gaan overdragen, waardoor een selectiecommissie op dit moment op zoek is naar een nieuwe voorzitter. Op dit vlak worden goede vorderingen gemaakt. Het bestuur is daarnaast versterkt met Ron Peters als penningmeester en Riny van Pol op het gebied van facilitaire zaken.

Kortom, Wittenhorst heeft een mooi jaar achter de rug. Er wordt met een positief gevoel naar de toekomst gekeken!