Toernooiwinst voor Wittenhorst JO8-1 en JO11-1

10 juni 2018

Na de tweede plek vorige week bij de Youth Cup in Venray hebben de mannen van Wittenhorst JO11-1 de smaak te pakken.
Afgelopen zondag werd het toernooi bij onze buren in Sevenum winnend afgesloten. De JO11-1, onder leiding van Rik Geurtjens, Laurens van den Dungen en hoofdtrainer Peter Roefs, is ongeslagen uit deze strijd gekomen. Tegen sterke teams uit de regio zoals Volharding, Sparta'18 en MVC'19 werd verdiend gewonnen. Ook Maasland (België) had tegen de jonge talenten geen kans.

Ook Wittenhorst JO8-1 wist de grote beker mee terug naar Horst te nemen. De talentjes waren ingedeeld in een poule met BEVO, Sparta '18 (twee teams), MVC '19 en Wittenhorst JO9-4.  Het toernooi begon goed met een mooie 8-0 overwinning op Bevo JO9-2. Hierna was Sparta JO8-1 aan de beurt. Deze wedstrijd werd gewonnen met maar liefst 12-0.
Tijdens de derde wedstrijd tegen MVC JO8-1 had de ploeg van trainer Tommie Verheijen het lastig, maar het harde werken werd beloond: een 3-1 overwinning als eindresultaat.
Daarna moesten ze wederom tegen Sparta, alleen nu was de JO9-5 de tegenstander. Dit was de enigste ploeg die de oranjehemden nog van de eerste plaats af kon houden. Dit konden de jongens natuurlijk niet laten gebeuren en daarom werd er nog een tandje bijgeschakeld: een 5-2 overwinning en de eerste plaats was een feit. De laatste wedstrijd was tegen wittenhorst JO9-4 en deze wedstrijd werd met 5-0 ook winnend afgesloten.

Foto JO8-1: IMG-20180610-WA0032.jpg

Beide teams natuurlijk van harte proficiat!