Uitnodiging kampioenswedstrijd Wittenhorst VR1 zondag 14 mei

8 mei 2023

Na de prachtige overwinning in Leveroy op 23 april, kan Wittenhorst VR1 zich gaan opmaken voor de historische kampioenswedstrijd in de 2e klasse G. Deze zal aanstaande zondag 14 mei om 12.00 uur op kunstgrasveld 4 op sportpark Ter Horst worden afgewerkt tegen SSS '18 uit Overloon.

Daarom nodigen wij jullie graag allemaal uit op ons sportpark om met zoveel mogelijk supporters Wittenhorst VR1 naar de overwinning te juichen. Bij een gelijkspel is Wittenhorst al verzekerd van het kampioenschap, maar ze gaan natuurlijk voor de winst!

Zorg dus dat je bij deze historische wedstrijd aanwezig bent en dos je zoveel mogelijk uit in de oranje-zwarte kleuren.

Na de wedstrijd hopen we dat het kampioensfeest kan losbarsten, waar we jullie uiteraard ook graag terugzien om het feest mee te vieren.

Mensen met een Facebook-account kunnen hun aanwezigheid ook opgeven

Lees hier de speciaal voor deze wedstrijd geschreven voorbeschouwing.

Graag tot zondag!