Voetbalinstuif 17 januari 2015

9 januari 2015

Op 17 januari van 10.30 tot 12.30 uur organiseert Wittenhorst een leuke voetbalinstuif voor de jongens en meisjes van de Mini F en F. Het evenement zal plaatsvinden in Party & Sport Centre de Riet. Dit evenement wordt in de eerste plaats natuurlijk geregeld om onze spelers en speelsters een leuke activiteit te bieden. Maar ook is dit evenement voor Wittenhorst belangrijk om weer potentiele nieuwe jeugdleden te laten kennismaken met de Wittenhorst Kids Club. De ervaring leert dat, wanneer onze jeugdleden hun vriendjes en vriendinnetjes meenemen, dit vaak zorgt voor nieuwe aanwas. De kinderen zelf zijn onze beste ambassadeurs! We gaan er samen een gezellig evenement van maken!

U kunt uw zoon/dochter aanmelden via voetbalinstuif@rksv-wittenhorst.nl, graag met vermelding geboortejaar + naam eventueel vriendje of vriendinnetje.

Wittenhorst_voetbalinstuif_150117_Pagina_2.jpg