Voorbeschouwing Achilles Veen - Wittenhorst 1

20 september 2023

Wederom boekte Wittenhorst een prachtige overwinning. In een door beide teams uitstekend gespeelde wedstrijd konden de Oranjemannen zeer tevreden zijn met de 3-1 zege. De supporters waren dan ook in hun nopjes. De wilskracht was weer duidelijk aanwezig.

Deze wilskracht hebben we zaterdag ook zeker nodig wanneer de wedstrijd tegen koploper Achilles Veen op het programma staat. De Brabanders zijn van oorsprong een zaterdagvereniging en zijn nu voor het eerst ingedeeld bij de zondagclubs met het gegeven dat zij de wedstrijden thuis en uit op zaterdag mogen spelen. Het is een sterk team dat nog ongeslagen is. Afgelopen zondag werd toch met moeite een gelijkspel behaald tegen Halsteren. De eindstand 2-2 werd in het laatste kwartier vastgesteld. Voor Wittenhorst dus een ploeg die met veel strijd aangepakt dient te worden en dan kan zomaar de eerste nederlaag voor Achilles een feit zijn.

Supporters de bus vertrekt zaterdag om 11.45 uur bij Graaf ter Horst. Voor degenen die op eigen gelegenheid gaan, het Sportpark De Hanen Weide ligt aan de Groeneweg 4 in Veen (bij Heusden).

Let dus op, de wedstrijd tegen Achilles Veen is zaterdag om 14.30 uur.