Voorbeschouwing Geldrop-Wittenhorst

11 april 2018

Na een mooie week, waarin we de halve finale van de beker wisten te behalen en de derby tegen Venray winnend wisten af te sluiten, staat aanstaande zondag de volgende kraker op het programma. Geldrop, de nummer 2 van de ranking, is dan onze tegenstander. In Horst wisten we, na een goede wedstrijd van onze kant, de drie punten op het eigen sportpark te behouden. Destijds wonnen we de wedstrijd van de toenmalige koploper met 1-0.

Op dit moment is Geldrop op de 2e plek in de ranglijst terug te vinden met 36 punten uit 19 wedstrijden. Wij vinden onszelf terug op de 4e plaats van de ranglijst met 34 punten uit 17 wedstrijden. Winst aanstaande zondag zou betekenen dat we Geldrop voorbij gaan op de ranglijst. In onze strijd voor promotie kunnen we dus een goede stap vooruit zetten.

Hierbij kunnen we de steun van onze toeschouwers goed gebruiken. De afgelopen wedstrijden tegen de Ster en Venray hebben jullie ons met vele getale naar de overwinningen geloodst.  Wij hopen dat dit aanstaande zondag ook weer het geval is!

Wij zien jullie graag op Sportpark De Kievit in Geldrop. Let op: In verband met de mogelijke kampioenswedstrijd van PSV tegen Ajax, begint de wedstrijd komende zondag om 14:00 uur.

Marco Daniëls

Selectie:

1 Sjors Witt, 2 Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Frank Peeters, 7. Rob Zanders, 8. Daan Hendriks, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 17. Denny Bongers, 18. Thom Derks, 19. John Tissen.

Bijeenkomst: 11.30 uur.

Vertrek bus: 12.00 uur gemeentehuis.