Voorbeschouwing kampioenswedstrijd Wittenhorst VR1

10 mei 2023

A.s. zondag 14 mei om 12.00 uur is het zover: de kampioenswedstrijd van Wittenhorst VR1 tegen nummer drie SSS'18 uit Overloon.

Uitstekende uitgangspositie

De afgelopen weken hebben de dames van hoofdtrainer Richard van Cleef zichzelf in een uitstekende uitgangspositie gebracht door zes wedstrijden op een rij te winnen, waaronder van nummer twee Festilent. Doordat de concurrent in de laatste speelronde van 23 april verloor op bezoek bij RKHBS én onze VR1 zelf ruim won, hebben de dames op dit moment drie punten voorsprong op de ploeg uit Zeeland.

Supporteren

Wittenhorst VR1 kan natuurlijk alle support gebruiken. De wedstrijd tegen de nummer drie uit Overloon belooft namelijk een spannende te worden: in de eerdere twee confrontaties dit seizoen werd er thuis gewonnen (3-2) en uit gelijkgespeeld (0-0). Het niveau ligt dus dicht bij elkaar. Omdat het doelsaldo van Wittenhorst (+35) en dat van Festilent (+33) ontzettend dicht bij elkaar ligt, kunnen de oranjehemden zich geen misstap veroorloven en is alleen een resultaat voldoende om het kampioenschap veilig te stellen.

Kom dan ook in groten getale de Wittenhorst dames naar het kampioenschap supporteren. Zondag 14 mei om 12.00 uur op sportpark Ter Horst. Tot dan!

Mensen met een Facebook-account kunnen hun aanwezigheid ook opgeven

Lees hier de eerder gepubliceerde uitnodiging voor deze kampioenswedstrijd.

Voor deze wedstrijd hebben we speciaal speelsters van de week. Dit zijn:

• Fenna Nellen - JO10 rood
  • Noa Keizers - JO10 blauw